איך לעשות כותרות

איך לאתר ולקדם אייטמים

האתגר הגדול ביותר עבור מרבית האנשים והארגונים הוא לא כיצד להתראיין אלא איך לקבל את ההזמנה לראיון. איך גורמים לעיתונאים לסקר את פעילותך ולראיין אותך? עליך ‘לעשות כותרות’ ולעורר עניין חדשותי כדי שיזמינו אותך להופיע ויסקרו את עבודתך.

מה הסדנה כוללת?

הדרכה ותרגול מעשי

הסדנה כוללת הדרכה מקצועית בליווי סרטונים ודוגמאות על מהו סיפור עיתונאי ואיך לזהות ולייצר אותו. בתרגול המעשי המשתתפים חובשים את “כובע העיתונאי” ומוצאים בעבודתם “אייטמים”. לאחר ההדרכה, בחלוקה לקבוצות עבודה ממלאים המשתתפים את העיתון בכותרות שלדעתם ניתן לפרסם ומציגים זאת בפני כלל הקבוצה.

איזה כלים תקבלו?

ללמוד איך לקדם אייטמים

מניסיוננו המפגש מעצים מאד את תחום התקשורת בחברה ואת דובר הארגון ומוביל בפועל לשורה של פרסומים חיוביים שניתן ליזום. מדובר בהשתלמות חווייתית ומעשירה המתאים בין היתר לחברות הייטק, ארגונים ממשלתיים וציבוריים ולקבוצות גדולות של עובדים.

משך הסדנה

5 שעות

מתכונת הסדנה

סדנה קבוצתית

למי מתאים?

משרדי ממשלה, ארגונים גדולים, עמומות ועובדי מגזר שלישי, ארגוני בטחון

הידע והכלים שתקבלו בסדנה ׳לעשות כותרות׳

סרטונים על עמידה מול קהל ומצלמה

רינגר להרצאות מקצועויות

רוצים להראות מקצועיות ושפת גוף פתוחה בפרזנטציות ופיצ׳ים?

הקליקר של הפרזנטורים נותנת לידיים שלך להיות חופשיות וליצור מחוות ידיים נכונות בלי הפרעות. מתנה נהדרת למרצים, פרזנטורים, יזמים וכל מי שרוצה לעמוד מול קהל ולהראות מקצועי.

הסדנאות שלנו מתאימות ל-

יש לך עוד שאלות?
אנחנו כאן

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה:

סדנאות נוספות

הכנה לראיונות בתקשורת

סדנה אישית למנהלים

העברת מסרים

איך לגרום לאנשים לומר כן

ליווי ומיתוג אישי

סדרת מפגשי אימון אישיים